Strangeness and charm
1
2
3



2011 dalam kelas..
♣ 0

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم


Assalamualaikum .. 2011? mungkin banyak masa/kenangan/whatever laa yg tak dapat aku lupa kan, entah laa. Walaupom banyak masalah dan liku-liku kehidupan aku yang bercorakkan kesedihan aku laluinya dengan don't know saje .. 

Mula masuk kelas 5 bestari hari permulaan skolah baru buka, aku rase mcm kekok sikit, sebab tak sangka dan tak percaya sebab aku dah naik form 5.. Kadang-kadang aku tergelak seorang diri dalam kelas, sampai kan member aku pom perasan then, tanya aku.. "KENAPE?" .. aku just angkat bahu .. hahaha !

............

Masuk pertengahan tahun sikit ..makin lama makin tak sabar nak exam.. (kononnya), Tapi setiap kali time subjek sejarah sume student dlm kelas aku tido sbb ape? letih/bosan/mengantok/ pom aku tak tahu nape?
aq sendiri pom tido.but aq still buat ape yg teacher aq buat.. tapi aq benci time budak2 ni tido.. sebab aq pom akan terikot sekali nak tido .. zzZZzz..

                                                                             ............

Time subjek math.. cikgu masok.. slm ape sume, then, aq bg latihan.. kalo xtau tanye.. so bile cikgu buat mcm 2 mcm best plak.. bile discuss sesama member.. member tanye aku .. aku tanye member !! bile buat sesi mcm ni, rase cm sebentar shj mase berlalu.. aku pom tak tahu kenape ? 
TIme BM plak, hahahah paling aq minat kt cikgu entah dari mane entah.. tapi aku still nge skill dye mengajar kiteorg dlm kelas. Bak kate beliau "aku ngajar ginih nih xse buwi pok2 mun ngatok" .. hahaha.. tapi time trial aku tak sangka .. ape yang aku target selama ni tercapai.. hope result SPM ni, result tak menghampakan aku.. sbb aku dah buat sebaek mungkin.. "terima kasih ya Allah tenangkan hati hamba mu ketika itu"

                                                                             ............

Ekonomi asas.. alahai, aku suka akan cikgu kecik molep lagi baik hati.. PUAN HAJAH AIDAH OMAR ..  aku sayang bangat kat cikgu ekonomi aku ni.. walaupom masa form 4 dulu aku tak bape minat subjek ni.. bile naek form 5 .. semangat yg dye bagi kt bebudak ni mmg POWER GILER!! hahaha terima kasih cikgu ..
Setakat tu saje la untuk malam ni, esok laen story plak aku share kt blog kesayangan aku ni, almaklum laa 2 hari lagi aku still kat kelantan lepas tu berangkat ke kedah sebab PLKN!! hahaha


Bila jadi budak sekolah ni, rase macam best bila dikenang balek kan tapi itu laa.. bila sekolah dulu selalu nak cuti tapi dh jadi bekas budak sekolah ni.. rase nak sekolah plak ..hahaha Alamak !! password tweet aku terlupa la beb !! HELP ME ..



◄ older

newer ►