Strangeness and charm
1
2
3



Malam terlalu tua ..
♣ 0

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم


Assalamulaikum .. untuk permulaan, aku nak tanye korang pernah tak rase apa itu cinta ? Mesti pernahkan? sape sangka budak darjah 4 sudah merasai ape itu CINTA... walaupom dengan mata kasar kite kate itu cinta monyet .. org slalu kate cinta monyet xkekal smpai mati.. Habis yg setengahorang itu, bercinta dari alam sekolah smpai ke alam pekerjaan dan sampai alam perkhawinan.. itu semua kite panggil kite monyet xberkekalan ke ?? siapa harus memberi jawapan ke atas jawapan ini.. kalau tidak kite sendiri yang fikir KENAPA ?.. 
Aku tak tahu kenapa dua tiga hari ni aku naek berang dgn diri aku .. mgkin psl dye .. tak !! xmungkin psl dye.. mungkin aku sensitif sgt sejak2 akhir2 ni aku slalu layan novel yg myakitka hati aku sndiri.. mungkin kan ... aku tahu sejak dua tahun kebelakangan ni aku sering diladan masalah.. kawan,diri,alam sekitar (apa bengap sangat kaitkan alam sekitar) .. Entah la nak kate aku ni angau sangat pasal duk baca novel xkan la .. mybe terlalu miss him .. ye laa cuti sekolah kan.. cuti sekolah untuk selama nya.. then, xleh jupe daa.. kalo jumpe pom mesti segan2 pilu2 cm 2...  Tapi hakikat nya begitu la diri ku ini.. sikap malu menguasai diri tidak kena dgn tempat.. smpai kan Bf aku marah .. nasib laa, mybe aku terlalu rindu tsgt dekat dye smpai kan diri aku tjadi mengelabah smcm.. walaupom 3 tahun daa sama dgn dye.. :x
Then,malam niyh .. aku rase mcm nak mati sebab dk pendam rindu kt dada ni yg selama ni xterluah untuk dye .. aq bukan laa nak karang panjang2 post aku ni.. aq blogging pom skali skala.. bukan nye ngadap benda ni hari2..silap hari bulan termuntah hijau aku.. ok laa stakat ni aje.. nak p texting pkwe lak.. bye ~

Aku hanya mampu berserah kepada-MU, ke ats kesalahan yg ku lakukan kepada orang yang aku sayang






 



◄ older

newer ►