Strangeness and charm
1
2
3



Di hembus bayu malam ..
♣ 0

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم


Dah tiga hari daa aku duk kt umah sbb cuti semester PLKN .. One day je lagi tinggal, redha je laa kan, nak buat mcm mane lagi.. story mory kt kem PLKN tu akuu mls laa nak citer lagi kt dlm blog aku niyh, xde mood laa.. walaupom smalam aku daa citer permulaan kt 2nd blog aku tu.. sikit2 je dulu.. malas lagi nak citer byk2, buat menyampah je kn! kn! kn! ..=='
Mesti korang tertanye2, ape motif aku buat tajuk " Di Hembus Bayu Malam " ... weh!! kalo buat tajuk novel niyh ok gak kn.. caye lahh ... ape sbb aku buat tajuk tu ?? xtau la kenape, dah dalam hati aku terlintas nak buat tajuk tu, aku buat je laa.. " Mesti ade maksud yg tersembunyi kn di sebalek tajuk tu ? " kate para sahabat-sahabat ku .. Aduhh!! mesti la ade, maksud nye aku rase mcm sejuk semcm je malam ni, nak demam kot.. buah hati pom xtau kt mane skrg.. nk bermanja pom daa xboleh, biasa laaa org daa ade kerja.. busy memanjang.. orang laen pom ade kerja jugak.. ade bini dn ade anak 23 orang.. boleh dijaga, ni kan pula awek sorang jer.. xterjaga, kurang masin sgguh laa.. ( lari topic daa niyh ) ... Entah laa, aku jarang la nak share story psl pakwe aku dlm blog aku niyh, sbb aku niyh bukan nye spesis berjiwang karat, i love u hubby, i love u papa ... Aku berjiwang pom dgn dia je, xlah mcm setengah orang tu smpai ke blog nye dk citer psl balak dia.. kalo buat novel alaf 21 pom laku beb!! ... biasa la, name nya manusia.. mcm2 ragam kate kn.. ok laa kt sini aje aku bebel xtentu psl.. aku bebel pom dekat blog aku, bukan nak pergi menumpang buat mulut becok kt tempt kaki lima nuhh!! 

Malam.. yang tak berapa nak syok sbb hubby xreply msg, tau la deme ade kerja.. busy je memanjang.. jgn la buat2 busy sgt... nanti daa lupa kita, relationship pom terbengkalaia.. xke susah nanti cik abang ooo.. beringat laa sbelom kena ok.. bukan setakat pakwe aku yg aku pesan kn.. kepada2 yg membacenya turut same.. " Bagaikan ibu boleh menjaga anak yg ramai, anak nak jaga ibu yg sorang xkan xboleh " .. begitu la sinonim yg aku nak smpai kn " Nak jaga awek sorang xkan xboleh bang!! " ..Ok kalo ade yg trase maaf2kn.. 




◄ older

newer ►