Strangeness and charm
1
2
3



Cerita yang tertangguh !
♣ 0




بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم

Assalamualaikum semua,

Cerita yang tertangguh, banyak la der, agak2 aku boleh full story ke malam ni, aku rase mcm malas nak update blog yang membosankan,korang tegok la blog aku dah berhabuk hujung nuh penuh dgn sarang tikus, ai say men.. "kalau rase blog dah membosankan sape suruh create akaun kn"  Tak lah saje2< sbb sekarang aku busy sgt2, smpai kn tak sempat nak update tu ini, korang tegok la blog aku lama buka, yg tu aku pasang cctv sekarang senang nak tangkap anon yg busy tu..hik3

Untuk pengetahuan korang, aku sangat busy dgn projek senang bertimbul, aku masuk form6 walaupom aku dapat politeknik, tapi aku pikir politeknik tak menjamin masa depan aku, lagi pom aku bukan mangsa pekerja kilang.. Cita2 aku bukan ke arah itu. Memang orang kate form6 payah segala bagai .. Contoh " Masuk form6 ni payah, kena study kuat, dah la karangan BM nyer pjg, susah woi !! " ..aku : " Belajar semua nye susah, nak belajar basuh taik orang pom susah,sume tu pom ade care nye.. " .. Ade la lg aku mcm nak lempang je mulut mcm ni bagai, mcm sial .. Contoh " jgn nak berlagak sgt bila masuk form6 ni, belajar pom tak tahu lagi cara nye mcm mane, jgn nak blagak ok !!, form6 ni level rendah je, mane ade taraf kak oit.." .. Aku tahu level 6 ni org tak pdang mane sbb PAKAI BAJU SEKOLAH ..tapi xpe la, daripada masuk college buat diploma tak laku.. baek msok form6,taraf diploma sama level dgn U.
Sekurang2nye kerja kerajaan nanti gaji lebih drpd seribu.. bukan RM450 sebulan.. aku paling benci gaji tak patut pggil nama GAJI..

GO ON FATIN!! u can do that, kejar degree bukan DIPLOMA !! peduli kn ape org nak kate, lebih baek kite pegang sijil STPM drpd pegang sijil SPM.. kite pompuan ade rupa.. jgn jdy pompuan zaman dlu.. duduk di corong dapur, buat sambal belacan..NOO!!



◄ older

newer ►