Strangeness and charm
1
2
3



Mood Study Petang-Petang Lagi Senja
♣ 0



بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
Assalamualaikum all ..
Mood study petang-petang lagi senja, pelik kan tajuk post aku petang ni, kalau nampak dengan cikgu BM aku .. mampos kena marah buat ayat macam gini, maaf ya cikgu favourite <3
Aku sengaja letak gambar like-like senja gitu, sebab ni kan dah nak senja, tak lama lagi dah masuk waktu azan maghrib untuk orang-orang islam particularly kawasan tempat aku tinggal sekarang ini , iaitu KAMPUNG CHEMPAKA piwitt ..
btw, petang tadi memang aku study, study pom gitu-gitu jer, buat graf PA ( pengajian am) pom tak siap. tak color tak sudah menyudahkan pom lagi.. hahaha .. aku memang macam ni buat kerja selalu tangguh kan kerja yang perlu di sudahkan dahulu, tapi aku tetap buat dekk *LOL ...
mana lah tak sudah nya, kepala ni asyik pikirkan PBS jer ( kerja ala-ala tesis) .. payah gila kot, kena pergi sana , kena pergi sini cari bahan arkib whatever laa.. kalau PBS bahasa melayu tu tak pe lah senang sikit.. mengarang je karangan 24 jam.. dah siap , cikgu semak -- dapat markah ..
Kalau PBS for sejarah nan pa, memang mampos gila aku kena buat... tak di nafikan lagi aku memang pilih tajuk yang senang-senang belake, tapi yang senang tu la menjadi masalah kepada aku untuk membuatkannya, huhh gilaa .. sebab menjadi masalah aku itu, bahan yang aku cari terlalu banyak then, aku tak tahu nak mula kan daripada mana .. arah sana ke ? arah sini? buntu ok !
Aku harap-harap kan sangat lah benda yang aku nak buat sekarang ini, dapat aku buat sebaik yang mungkin, AMIN ..
ok bye-bye

HARI NI DAH MASUK 25/1/2013 KAN, TAK LAMA DAH RESULT AKU.. OMG !!




◄ older

newer ►