Strangeness and charm
1
2
3



Dah pagi malam pun menjelang ..
♣ 0



بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم

Assalamualaikum korang ..
Dah pagi malam pun menjelang , i mean ; " masuk sekolah bulan mei , ramadhan pun sudah nak menjelang " ( tak de kaitan langsung pom kn ) .
Sebenarnya, petang-2 macam ni aku nak story sikit lah cerita aku dihari-2 sebelom ini.. ( kan title aku " Dah pagi malam pun menjelma menjelang ).
19:41 pm, time ni patut nya aku duk depan TV , mestilah wacthing DOREMON .. walaupun akun dah masuk 18 year old, aku mesti tegok sebab aku teman adek aku tegok sekali..OK
Esok dah hari ahad, esok sekolah ..jyeaahh !! tapi paper work aku tak siapkan lagi, eh eh!! WTH laa.. malam ni aku boleh buat ape.. at least, aku de story la sikit pasal senior form6 kat sekolah aku ni, dari sudut pandagan aku lah kan, senior dari kelas ekonomi je yang nampak study bagai nak rak, but senior dari kelas laen ..I mean : course yg diorang ambik tu !!
Ade lah kakak ni, boleh di panggilkan kakak lah jugak sebab beliau 19 tahun, Masa tu aku tak silap bebudak kelas aku pergi kat audi room, aku nge member aku dalam 4 orang macam tu la, macam biasa kita org keluar awal dari class sebb nak chop tempat bawah kipas ... sbb bilik tu panas sikit bilik menjelang tgh hari.. Lagi pom aku lower 6 ni gabung kelas nge kelas lower 6 ekonomi, so! kelas aku yg firts dulu yg dtg.. hehe :x
Then, smpai kt audi room tu, ade la kelas senior form6 dalam tu, madam aku ade laa tunggu kat luar....

madam: "okay, you can enter this room, I will come back because I went to take MUET paper .."
me : "okay madam .."
madam:"okay class, you can go out because I want to teach the children form 6 below .. okay .. please leave now because I do not have time for all of you again .. study sndiri laa pulok"
class : "hurmmm !! ok .." 

madam aku mmg macam ni, tak kira masa memang setiap masa lah speaking.. OH MY ENGLISH !! hahaha

aku : "ok jom ar, bebudak tu dah keluar.."
kawan : " ok ! jom "

*********
then, aku rase macam ade orang pandang aku sebelom aku duduk tempat yang aku chop tadi!
tetiba aku dengar suara minah mane entah ! cakap, "biar lah kita keluar dulu baru kirang masuk ni, ape jadah tak ke jam kat pintu masuk tu, " grhhh!! berdesing telinga aku bila minah senior ni cakap macam tu, padahal masa tu tinggal 4 orang form6 ats dalam audi room.. tak ke bangang..
Last-last, dia tegok aku jugak, alahai ingat ke cantik rupawan, tapi hanya tuhan yang tahu.. =="
okay. tu je la story aku pasal budak entah dari mane, iye la bagai dah pagi malam pun menjelang bukan..chewahhh ... 

E N D 




◄ older

newer ►