Strangeness and charm
1
2
3



Hang out tapi ?
♣ 0

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم

Asslamualaikum, hello hello guys,
hari ni , hari isnin bersamaan 11 june 2012, then hari ni juga lah aku rase tension sangat dengan subjek yg banyak kena buat paperwork yang ape entah, buku tak de, susah laa nak belajar.. nak baca pom.. aku nak baca ape.. Tapi lepah balik sekolah tadi sebelah petang aq beli buku sejarah sem 1, aku tahu ia merugikan sebab sukatan baru PPU kan, tapi nak buat macam mane, nak pinjam kat library pom, buku jenis yang lama, yang aku punya ikut sem .


Buku ni lah yang aku maksudkan itu, harga RM 33.90 tapi dapat potongan RM 28 .. (promote for study PPU)

Tetiba sampai kedai buku ni, aku terjumpe lah meminah ni kat kedai buku tu, diaorang study form5 2tahun lepas kat sekolah aku, al maklum laa, bile diaorang nampak aku dengan member aku ni, kalau ya pom kan, tak payah kot nak mengumpat sehabis speaker MICKEAL JACKSON, contoh : "eh!! macam kenal je, ha'ah memang kenal pom, alaa minah tu, yang junior bawah kita tu, 2 tahun lepas " ..
aku bukan ape, diaorang ni bukan lah famous then top 10 kat sekolah, memang la top 10, top 10 sebab diaorang duk kelas tercorot, lagi pom kelas2 mcm tu, sikit je bilangan gurlzs.. Then, aku cari je buku aku, after aku turun terus then bayar lepah tu aku blah nge member aku.. haish~~ susah nak pergi kedai buku ramai kawan2 yang kenal kije kat situ ( but diaorang bukan kawan, hanya bahan gelak aku nge member aku masa zaman sekolah aku dulu
Lepas tu round2 bandar sebelom balek rumah, pergi taman, tegok orang senam2, orang berbunga (dating ).
tapi kepala hotak still serabut dan penat ==" . Lepah tu naek moto round2 lagi  ( kita naek moto je sbb ade lesen moto, if ade lesen lori daa lama daa aku naek ! berlagak ! peduli ape aku )


yang ni, member aku nak bawak round aku pergi airport, kate nye nak beli " colek buoh " !!


yang ni pom OTW la ni, jalan jam sikit, maklum la orang balek kije, selalu je jam, tapi ade laa yang tak pandai laen kereta telah menganggu keteraman aku nak photoshoot .. blaa la bannggang sgt tu nape naek kereta


Yang ni, dah sampai dah kat pintu gerbang airport SULTAN ISMAIL PETRA .. kawan aku yang de kat utara selatan tenggara barat daya segala bagai, ini laa pintu gerbang bila korang datang dengan flight kat kelate, korang akan nampak benda ni.. Tetiba je sampai kat situ, "colek buoh " yg aku idamkan tak de sebab ketiadaan mak cik di tetepi jalan itu.. ( chewahh~~ aku mcm karang karangan Bm pulak, tp note malas buat "


U-turn je lahh


OTW nak balek, lampu merah buat aku naek bosan daa!!


Ni pulak, kereta banggang yang entah dari mane, pecut sesuka haty, ingat mak bapak dye pom jalan.. naek mual aku.. asap kereta busuk mcm bangkal unta ..

END



◄ older

newer ►