Strangeness and charm
1
2
3



Malam beradu ..
♣ 0



بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم

Assalamulaikum,
Malam beradu yang semestinya tiap2 malam memang setiap manusia beradu kan ? tapi majoriti nya memang semua manusia beradu, tapi sesetengah orang mesti tak, macam aku sekarang ni, sebab sesuatu perkara yang tentu..
Ok! assigment dah separuh nak siap, tapi memang dah siap dah pom, mcm la tak kenal, buat kije last minutes.. sekurang-kurangnya aku siap tau.. buat sendiri-sendiri je cume peneman aku semestinya lappy and INTERNET.. biasa la, study kan ..
Untuk pengetahuan korang dua hari lagi aku ada cuti, lepah tu .. kena pergi sekolah ! grrhh!! bukan ape, aku bukan nak kate bosan pergi sekolah tapi satu benda je aku nak cakap, tak boleh ke kalau form6 pindah ke tempat yang laen yang bukan di panggil kan  " SEKOLAH " .. cara belajar pom laen kn, tak salah kn .. bila lah pihak atasan nak buat perbincangan tentang isu ni .. penim2 aku ==' . Tapi aku bersyukur apa dapat form6, orang laen dapat U buat diploma, aku pom buat diploma gak, tapi DIPLOMA STPM.. Cikgu form6 aku ckp taraf stpm or diploma kt U nuh sama taraf je, pergi je mane2 temuduga kerja kerajaan dgn membawa sijil STPM or DIPLOMA , gaji dikira sama taraf shj.. RM seribu lebih, if IJAZAH SARJANA MUDA or dipanggil "degree" dekat RM dua ribu lebih.. amacam, ade braann ..?? ( taraf aku seribu tu dah bagus dah untuk sara hidup sorang diri, kepada yang tak berapa nak sgt gaji seribu lebih ni.. xpe la, kilang2 kt industri perkilangan nuh byk nak pkat orang, gaji pom ok !! RM450.. ok kn :x )


●●●●●●●●●● 

For beloved heart, i still love you so much baby, 

someday we will achieve happiness together baby. I believe all that will happen to us soon, I want to love you always hold your loyalty to me like now to build a future of happiness light. and listen to the advice of your love this cute, study hard and achieve the impossible you would like it so far. I LOVE YOU B !! <3 ;3 ..


sory korang malam ni aku kuat membebel sebab aku bosan sangat2 .. good nite  n assalamualaikum .. :)


END.
.



◄ older

newer ►