Strangeness and charm
1
2
3



Hey!! New Look apabila petang ? what mean !!
♣ 0


بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
Assalamualaikum semua..
Hey!! New Look apabila petang ? what mean !! blog aku simple sgt sekarang sbb aku nak yang paling simple.. tak lupa juga kepada create is blogskin.. "kite disini ucapkan terima kasih sgt2, sbb kite suka blogskin yang ni" 
Ok! petang-2 aku suka update blog aku, sebab aku suka lah.. btw cantek tak blog aku ni.. hahahax just kidding kidding baby.. so? nak buat ape erk lepah ni ..tunggu jap *kebiasaan aku update blog mesti ade story yang ingin aku update kan*
So, tittle is Hey!! New Look apabila petang ? what mean !! a.k.a seorang gurl sedang mengharapkan sbuah cintanya dikembali kan.. what a meaning ?? Ape yang aku mengarut ni, shut up mak cik.. =="
untuk pengetahuan korang aku ada lah budak dalam fb ini, nak kata aku kenal, tak la juga.. Dia hot ? tak hot lah sgt .. Nama ape? nama dia kuntum binti petai.. Stay kat mane ?? area Kota Bharu, Kelantan Darul Naim..
So, aku kat sini bukan nak mengaib-aibkan seseorang/keturunan/agama/bangsa/ dan bla la la ..Bukannya ape aku rase nak mual dgn tindakan dia yang selalu *****d.. Aku bukan nak jealous sangat dengan budak ni, tapi aku rase kesian yang bekas EX dia ni buat dek jer bila si gadis ni meluahkan perasaan kepada si teruni Teruna..

So, aku kat sini bukan nak bagi peringatan or ape-ape yang orang anggap aku selepas ni . Yang paling aku nak cakap aku benar-2 kesian dengan si gadis ni.. sorry bro!! sesiapa dia merahsiakan dirinya jantan or lelaki .. Please bro, setiap pompuan ada kelemahan sendiri, mmg jantan/lelaki suka main pompuan tak juga pompuan.. tapi dlm sesuatu keadaan pompuan ni perlukan teman bukan alat permainan yang diperlukan (power rangers).. LOL .. 

E N D



◄ older

newer ►