Strangeness and charm
1
2
3



Burp * So whatever
♣ 0



بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
Assalamualaikum
And Fellow hello holla hilli .. erk whatever that young guys..So, kenape tetiba sahaja kite update blog dlm keadaan siang ni.. cause who cares babies, this's my blog not you like someone annoying ..
At class a boy said my blog pretty ugly and not like i *annoying girl ..
what i did back last school?  but i continue to go home and turn directly to the city because the city looking for clothes to wear tomorrow.. ohh JPAM.. very poignant yet when forced to go to the city center near the kb mall.. Last that, jumpa jugak.. not small and not large size shirt, alhamdulillah..*syukur..
after buying the shirt, directly behind my house and when you get home i open shoes greedy because I rang my stomach hunger .. So, funny my mom say for me... hahahax *grammar budak year one.. oh no!! thats me bullshit like that .. grhhh !!

Ok dah bebelit ular cap lidi dah lidah aku, so, nak story kat sini .. lepah mkn2 aku terus buka suiz komputer then tegok blogskin someone ala2 korean.. Im a fan of this blogskin .. "kite nak blogskin deme nak dijadikan hiasan dalam blog kite*cantek tak* kite bangga dgn pencapaian deme buat blogskin then kite menggunakannya sekarang"..
At least, aku ape lg.. show time for new look again again again and again .. so what !!
Song ? aku letak korean song.. aku meminatinya sejak dua menjak aku menjangkit dengan member aku ala2 manja2 and ala2 gedix *NINA ... "Kite suka kawan dgn dia sebab dia seorang yang manja dan ala-ala kebudakan yang comel.. so sweet "..
Finally aku siap buat perubahan keats blog aku.. Boy do not want my blog ugly word again .. You do not know anything about the blog .. so silent and sat silently ... !!

END
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



◄ older

newer ►