Strangeness and charm
1
2
3



For your information? and Facebook status !! (aku tak puah hati)
♣ 0

"He's more or less like this .. Like patrick , that do not have brains to think out of and do not hurt other people .."

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
Assalamualaikum ku memberi huluran dan awal sebelum meng'story'kan citer yang mmg aku dah naik geram with someone else.. Well for the first " for your information " -- aku nak citer laa sikit erk, korang mesti ingat bila orang yang ade blog ni.. tak semestinya nak luah kan perasaan, yang ni aku nak cakap .. Acara luah-meluahkan perasaan at blogger amat lah kije yang tak sepatut nya.. dan ia lebih kasar dipanggil kije bodoh stupidwork .. Ape ke jadah, title " Saya demam hari ni ", " My bobo", "Cinta pertama ku kembali", "Untukmu selamanya" and daa bla bla la la ..

Contoh :
1)  Saya Demam Hari Ni:
heLLo FoLowEd And My FreZ, Aq X SihaT haRi ni SebaB seMalam kena Hujan SeBba aQ maEn Hujan.. So ! bgUn pAgi TaDi aQ RasE SeRaM sEjuK, thEn aQ pOm deMam Lah, diSeBabkAn Aq demaM, my mOm X bAGi aQ PerGi SeKolah ..SekIan . 
2) My bobo ;
Hai, good morning everyone, hari ni aku rase nak luah kan perasaan aku kat blogger aku yang comel lagi menawan.. korang nak tau tak aku nak citer pasal ape?? my bobo.. i love my bobo, he's so cute and handsome.. saya cinta dia buat selamanya sampai .. :)  

Ok,kembali pade asal, dua situasi yang aku buat ini.. ialah acara meluahkan perasaan di blog.. Ok, straight to the point, aku bukan meluah-luahkan perasaan aku di blog ni, tapi aku cerita apa yang berlaku setiap hari di depan mata ku.. cth ; kawan,orang sekeliling,kejadian,ragam orang yang tak de otak, dan sebagainya.. tak semestinya ayat " aku cinta padamu, aku cinta pada mu "yang harus disemaikan dalam blog ni, semua itu tak perlu, melainkan blog itu blog cinta or ayat-ayat cinta bukan ?
Memang ! bagi kawan2 aku ? erk ? sesetengah ade cakap " buat ape blog-blog ni, buat menyemak adelah, bukan boleh buat ape pom.. amik gmbar tu, amik gmbar ni, mcm kelakar plak aku tegok ".. Oh damn!! berdesing telinga aku bile ade orang yang boleh dipanggil orang buta IT and tak tau nak perkembangan sosialis dalam perkembangan dunia internet " DUNIA TANPA SEMPADAN "..
Bukankah facebook tu salah satu, dunia website yang tanpa batas, dan tanpa batas agama.. dari segi pemikiran orang islam facebook sememangnya boleh dikatakan sebegitu .. dan kenapa mulut2 sebegitu rupa yang menyatakan blog x perlu dibuat.. semamangnya blog lebih penting daripada facebook yang tiada faedah itu bagi remaja macam saya ..huh!! letih mengarang siot !!

So, the second "Facebook Status" -- yang ni paling aku naik berang sesetengah mulut yang merasakan dia jealous with mine facebook status..

Hello awak yang tut** sorry ok, jangan jeles sgt.. orang yang terlalu like status aku tu, orang yang aku tak paksa yang like status aku..paham.. then 118 other tu adalah sejumlah yang sikit bagi aku.. itu adalah fenomena yang sering berlaku di FB perkataan LIKE ataupon dalam versi bahasa melayu adalah SUKA.. sememangnya berlaku setiap hari.. Kalau nak yang banyak lagi.. ni yang dipanggil LIKE banyak,SHARE,COMMENT..
Specifically for the yarn i condemn in the class before, although im a long way today, ear i still hear about the actions of those who condemn me from behind ( telinga aku, telinga lintah laa wei )..Not like some people talk a lot but can not concentrate on learning and can not give an opinion at a time of discussion...Early in the morning i do this i detraction material to relate to the situation should not !.. Detraction of the " Tiap-tiap Fatin Syairah update status dekat FB " So, this is not your job to help every day thinking about the status of what i would like to share with close friends on Facebook, Stop your silly jealousy again is not wise.. Ok, aku tak hot, not pretty/handsome like you, tapi sedar tak siapa yang duk ats sekarang.. huh!! mcm sial bile ko pandang mata aku tadi, si lelaki sedang rancak yaa.. OMG!! sorry to say la.. memang depa manusia yang selalu dengki sesama manusia.. 
E N D






◄ older

newer ►