Strangeness and charm
1
2
3



Memang nak aku macam ni kan ?
♣ 0


بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
Assalamualaikum fellow, bonjour-II .. kalau mengupdate blog ni, mmg sah paperwork tak siap kakrang, nanti malam baru nak bergegas mcm kereta api menggunakan arang batu di masa dahulu.. LOL~
untuk pengetahuan korang lah kan, ada lah member ni nak kata kawan lama ? lebih kurang lah kan.. sama study dgn aku, mula2 mmg lah dia nampak baik tapi lama2 .. hanya tuhan yg tahu bagaimana aku menahan sakit oleh kata beliau! Aku bukan nak mengata dalam bulan puasa macam ni, bukan nak mengaibkan perihal seseorang itu, walaubagaimanapun aku tahu dia selalu tengok blog aku yang cantik ni, sebagai bahan kecakapan di dalam perbualan esok hari.. Ok fine, aku sekarang, aku tak rase kot diri aku famous bagai aku tahu, kengkawan yang lain pom anggap aku mcm gini jugak, tapi aku tak kisah sangat tau. Sebab aku dah tak de hati langsung nak gaduh pasal benda yang temeh-temeh ini segala.. Tapi itu lah orang/manusia, suka sangat mendengki sesama sedara, memanglah kan kadang-kadang kita rasa iri hati terhadap seseorang tersebut, tapi biar lah simpan dalam hati je, tak perlu kot nak story bagai sebab kita pom tahu kan, kita manusia yang lemah then tak salah kot kita memberi sedikit hormat terhadap seseorang tersebut .
Memamg kalau aku bercerita aku takde titik noktah, sebab aku nak cerita la woii..
Siapa tak nak dalam kehidupan dia , akan dilayan bagaikan puteri, aku pom nak oo!! tapi kehidupan masing2 , masing2 ada perbezaan yang besar bukan.. tak kisahlah miskin mahupom kaya..

if we are rich in wealth and well-known no love life is also incomplete. life if we do not have as rich of the property, if there is love it is meaningful in the life of a .. Think a friend, is the brain you're born there and now just think only.. 



◄ older

newer ►