Strangeness and charm
1
2
3



Very disappointed
♣ 0

(Re-Public : 3/8/12)

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
Assalamualaikum .. 
Dah berbelas hari dah kita berpuasa, tinggal dua minggu lagi kita nak mengakhiri bulan ramadhan ini,
banyak rintangan aku harus lalui setakat hari ni, lau pasal letih tu. Memang lah kan, mmg la letih bila buat sesuatu kerja dalam bulan puasa..But i should you know about my felling.. letih melayan perasaan sendiri.. mmg la kan ! Orang kata bercinta time muda-muda ni banyak dugaan.. i do not know how close he is my story .. but if it does not hurt me more stories of this!! I just want him to feel the happiness near me, but when the center of this new year, i learned that he could offer further study, the heart, I began to worry about how to contact me after this happened, but I was strong and sad front of him. I know when i am sad he will be disappointed.. I was and was very disappointed when i open the album to display a jealous and angry up the blood on the head .. psl ni baru je tadi aku tegok benda tu, lagi satu yang paling banggang sekali benda ni.. benda tu laa, ia lah kan tau lah deme satu class na pakwe aku , xkn kot add aku pahtu CB kt aku benda entah ape entah *nak bukti? aku boleh bg weh


*ha'ah peragai lebih pada org ?

tak tahu lah aku nak cakap ape sekarang sesiapa yang kawan dia yang selalu tegok blog aku ni *maaf if blog aku tak famous mcm kau.. harap korang sampai kan laa buletin utama ni ok!! especially RNA
RNA?? sape tu.. adalah sebuah nama ok..
For my bobo, just saying for you because you should know about my feeling right now, im very disappointed about this, I want you to know about my feelings of how i love when people do this, i know you do not either, perhaps you do not know the slightest thing about i, for sure i know all the girls class that you like you .. because my bobo is very handsome and cute .. :3

Sorry lah sebab grammar aku banyak yang salah , sebab aku bukan nya pandai sangat sebab aku tahu bila masuk kubur nanti malaikat tak soal kita dalam english tapi bahasa Arab, even aku buat kata2 mcm ni aku harap orang yang sedang membaca entries ni aku rase ape yang aku rase sekarang , bagaikan sembilu termasuk dalam kulit .. amatlah sakit :x
*Bersederhanalah dalam apa juga yang kita lakukan, kesederhanaan itu akan membuahkan kejayaan dan kebahagiaan.

END



◄ older

newer ►