Strangeness and charm
1
2
3



We don't have better friends than I have a friend like them .. ( Si Alien)
♣ 0


بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang sedang membaca entries aku ni :) .Terima kasih aku ucapkan kepada korang kerana sudi singgah di blog aku yg kusam lagi buruk .. Niat di hati tadi, lepas balik sekolah terus nak update story kat blog aku ni, tapi terbengkalai sebab aku teramat letih kerana aku baru shj edit blog aku ni.. so ? ape korang rase? awesome kan ? hahahaha #JustSaying ..
Yang aku sibuk sgt nak update blog hari bukan nak tunjuk blog aku yg baru shj aq *cat kan .. tetapi suatu perkara yang aku rase macam banggang sedikit .. "We don't have better friends than i have a friend like them" so! aku nak cakap kat sini aku bukan tak nak kawan, tapi aku rase kehadiran aku dalam group tu macam ALIEN ..

Situation dia lebih kurang macam ni la :
Suasana dalam kelas agak bising dengan gelak ketawa korang, bagaikan mak lampir kepada nenek mak lampir , so? Si ALIEN ni sedang ber'study di meja beliau, mahu di'rilex kan minda setelah letih ber'study, dipendekkan cerita Si ALIEN ni mahu join with the group tu .. bila Si ALIEN sampai dgn meja diaorang semua nya senyap dengan tetiba dengan seribu batu lagi membatu .. So! Si ALIEN ni tanya lah "korang duk gossip psl ape ni " . Salah seorang dlm group tu cakap " Entahlah, dia orang ni buat lawak " .. Then , Si ALIEN duduk kat situ 5 minutes then blahh!! After that, Si ALIEN tak duduk lg ats kerusi beliau, dah dgr the group tu ketawa lagi.. terbahak-bahak pulak tu..

So, korang tahu apa yang aku cuba sampai kan.. Nampak tak apa yang the group ni cuba mainkan dekat Si Alien.. Tp time ni boleh lah dia orang nak permainkan kan ? Huh !!

Second situation : At lab (nothing)
Suasana dia macam tadi jugak lah agak bising dengan student yang teramat ramai tak silap aku dalam 50 orang macam tu lah.. Si Alien ni, memang suka datang awal bila waktu sudah sampai untuk ke lab, sebab nak cari tempat yang strategik untuk belajar, al maklum lah student ramai kan .. so? nak di jadikan ceritanya :- tadi duk mainkan Si ALIEN kan, so , sekrang ni, madam ade lah bagi title for present by group.. Then, the group ni sekali dengan Si ALIEN, ape lah lagi semua benda kena Si ALIEN kena buat lah, macam banggang pom ade rase nya, mula lah nak buat-buat muka baik .. HAHAHA .. macam itik berak sambil berdiri LOL ~~
The group : " macam mane kita nak buat nanti, mesti susah nak cari bahan dalam internet ni"
Si ALIEN : " nanti kita bg lah sama rata then kita discuss sama-sama senang sikit .. "
The group : " Alaa, banggang lah mcm ni, rumah aku mane ade internet !! " ( hang p siber cafe evryday xpe)
Si ALIEN : " hurm ? " ( sengal babi)
*The group sorang lagi tu, aku tak kisah mana sebab dia tahu datang sekolah semua benda yang kita belom belajar semestinya susah, tapi aku naik berang dengan dua ekor tu.. gigi kuning dengan gigi tiang gol !!!!!


So, kat sini aku nak cakap lebih baik aku tak payah daripada  kawan sebegini rupa kan.. Untuk korang yang ada kawan rapat sangat tu, jngan lah ambil kesempatan dengan jalan yang mudah bagi mengelakkan daripada berlaku nya seperti ini !!



◄ older

newer ►