Strangeness and charm
1
2
3



Bau
♣ 0


بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
Selamat pagi dan assalamualaikum untuk semua yang sedang membaca ni. Semalam ada lah aku ypdate status pasal kawan at facebook tapi ade dua orang minah ni terasa.. Go Head!! .. Masing-masing nak kejar popularity, xkisah lah kan tapi baru je dapat jadi orang hot dan sebagai dah belagak macam singa dapat rusa.. sengal betul laa .. For your information, you should know my felling but not you .. aku pun ada jugak perasaan tapi tak lah banggang macam korang ber* . So that, aku tak sangka pulak semalam kau terasa .. hahaha, mmg itu dalam jangkaan aku so apa yang aku boleh buat .. tak dapeek nak menolong nyee ..Kalau ada buat salah mungkin awak terasa dengan apa yang cuba saya cakap kan ..
For title today is BAU , you know what? tiap2 hari aku pergi sekolah mesti aku akan terbau masam yang cukup mengeli kan hidup aku, tak maksud aku dia ni tak reti nak pakai perfume ke? hari ahad pergi sekolah semestinya semua orang basuh baju kan, tapi bila dah tiba hari isnin.. grhh hampeh!!
Aku benci kat orang yang tak jaga kebersihan .. Kalau aku tegur kan nanti adalah lah pulak yang terasa hati .. so aku pom buat dekk je la..



◄ older

newer ►