Strangeness and charm
1
2
3



Mood Story
♣ 0


بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
Assalamualaikum kwn2, dn pembaca2 setia ku di dunia blogging ni, memang tak dinafikan lagi aku dah lama tak update entries kat blog aku yg kusam lagi masam ni, bukan apa time untuk blogging ni aku memang tak de masa langsung then memang tak de langsung lah, but aku selalu tukar blogskin aku walaupun aku tak update entries kan ? xoxo
Aku banyak cerita perlu aku ceritakan disini .. about what ? anything dear :)
First : aku tak sabar nak akhiri tahun ini(2012), bukan sebab aku frust nan pakwe aku, tp aku frust nan classmate-classmate aku yang banggang lagi bonggok *maaf andai terasa* .. why dear ? "because many of the people who are in my class, how are unhappy with me because I'm beautiful why to?" LOL
Maybe dorang terasa hati dengan status-status ku yg sememangnya celupar, andainya aku dapat bagitahu dorang yg aku sedikit pom nak cakap psl dorang kan. bagus !! tapi dorang sedikit pun ambil peduli pasal rintihan itu.. huh ! *aku pun tak batak nak update pasal korang, bukan korang cantik/hot/extensive or segala bagai.. *forget about it*
Second : I hope next year, I'm not the girl classmates .. paham2 je lah psl ni, sememangnya mulut aku memang celupar ttp aku tak pernah buat kerja bodoh update status facebook mcm karangan, Not my taste :P, kita kalau dah rasa benci sgt kat seseorang tu nasihat lah sebaik mungkin, bukan nasihat mcm tu ya kakak :), mcm lah kat rumah tak bersua muka .. kalau si adik nak belajar sesungguh2 nya she is not right to stay right time he learned the school ..
Third: Exam is coming , I hope I can achieve my target pointer.. Insyaallah :)
Last : Nak kumpul duit tahun depan pergi HOLIDAY . auwww :)

Maaf, andai kata stories2 yang tercatat ini menyakitkan hati semua pihak, saya disini bukan nak mengata, tapi sebaliknya cuba menerangkan apa yang telah berlaku, andai kata si pembaca sekarang ni berfikir secara negative, maaf anda memang tak de otak :P
SEKIAN



◄ older

newer ►