Strangeness and charm
1
2
3



Last Year 2012, and Welcome 2013
♣ 0



بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم

      Ahak ahak ahak , Assalamualaikum, fatin here, so? what going on hah ? esok dah masok tahun baru, mesti ramai drpd korang tengah buat LIST 2013, tambah-tambah lagi yang buat tu perempuan , letak dalam dairy masing-masing *konon*, hahahaha .. Anyway, banyak lah cerita 2012 yang aku tak boleh lupa kan, pasal family, kawan, and boyfriend .. woww! Awesome kan.. Aku tengah kesejukkan depan komputer ni pun tak sabar nak sambut tahun baru, sebab tahun baru ni aku nak buat berubah yang aku tak pernah buat selama aku hidup, iaitu STUDY HARD GIRL .. kenapa? sebelum ni aku tak study hard ke? study lah jugak tapi tak lah sampai level dewa dewi kan.. ni daku akan bukti kan kat semua orang yang aku pun boleh buat ape.. ahak !? .. So, pasal musuh a.k.a sampah sarap , aku nak buat jauh-jauh sebab benda yang kotor ini lah yang buat aku tercabar selama ini.. By the way, aku tak kan kawan kot dgn org perasan tahap gambang macam ni, tak de selera..
     
     Ok, hari ni, aku banyak habiskan masa depan komputer, mcm biasa lah Facebook, Twitter, Blogging, Tumblr gambar orang and everything lah kan.. sebab hari ni aku rase hari last kot aku, buat semua tu.. iye lah kan sebab lepas ni aku nak study hard .. *perasan ahak ahak ahak !! LOL ..
Lepas tu kan, aku banyak layan YOUTUBE, video-video maria elena, best jugak kan video dia, Wow.. memang beliau seorang yang berani menunjukkan buruk dan entah pape yang dia buat smpai aku tergelak sakan .. Nice ! tak lupa jugak video-video Maharaja Lawak Jozan dan Jambu, my favourite lah tu kan .. ahak ahak ahak ...  Then, petang tu, out pergi rumah atuk nenek, sebab celebrate punya birthday atuk, sweet gitu kan *HAPPY BIRTHDAY GRANDPA* .. Lepas mgrib kami sekeluarga balik, rumah atok aku bukan jauh pom.. masing-masing pergi dgn motor, so balik tu punya lah balik dalam hujan , then aku ape lah lagi seronok a.k.a sakan lah kan.. Tapi pakai baju hujan jugak tak nak bagi demam sebab esok sekolah.. So, dekat nak sampai umah, banjir lah konon dengan jalan raya tu, motor pulak mampu.. I say man .. hahaha ! nasib baik hidup then pergi isi  minyak.. lepas tu balik terus bukan komputer .. sign blogger .. empunya diri sedang bercerita sakan lah kan sini .. *saya lah tu* .. ok sampai disini sahaja. aku nak chow mandi dulu .. wala - wala - wala .. Assalamualaikum :)


     Adalah lebih baik sambut tahun baru dengan keindahan bacaan dan alunan AL-QURAN, dari sambut dengan kewarnian BUNGA API, berkat pun berkat :)




◄ older

newer ►