Strangeness and charm
1
2
3



The bright afternoon while playing video games
♣ 0

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم

*grrrhhh* alhamdulillah .. kenyang yanag berbaloi makan roti cicah gulai ayam .. sedap woii ... SYUKUR,
Assalamualaikum
tak jawab salam saya ni, dosa tau ..
bagi yang non-muslim, hello dan salam sejahtera umtul korang ^^
cuti raya cina ni, cikgu bagi bayak sgt homework sekali dengan PBS STPM 2013 ..
Awesome bukan ? awesome sgt2 lah , btw tadi aku dah cari dua karangan yang nak buat pratikal nanti exam BM dalam kelas, OH GODD!! memang betol2 yang yang aku nak, aku sayang sangat kau google .. muahhhh <3

Today , terbuka kot hati aku ni, main games masa zaman form 4 dlu, hahaha
masa tu, aku ingat lah, aku baru sign up FACEBOOK .. iye laa, bila internet sudah bertandang di rumah ku ini, pelbagai laman sosial aku dah sign up .. 
Bila dan sign up facebook , ape lah yang no. 1 aku add orang sepuas-puas hati aku, melayan member 
smpai pagi baru tido, 
rela bangun tengah malam on fb .. 
dah jadi tabiat aku kot masa tu.. 
After that, everyday adek aku pulak asyik duk main games entah ape2 entah kat fb, aku jadi terikut ... 
bla bla bla 
sampai hari ini, baru aku terasa terbuka hati nak buka games tu balik .. :)






dan sekarang aku lebih suka layan novel daripada games-games tersebutt 

ini dia 


aku tak tahu lah ape mengena tajuk aku sekarang ni .. LOL .. salam



◄ older

newer ►