Strangeness and charm
1
2
3



Cerita Petang-Petang
♣ 0

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
Assalamualaikum sahabat-sahabat ku yang setia.. Yang selalu singgah kat blog aku yang kusam lagi busuk ini .. hehehe ..
Korang tak perasan erk ? tiap kali aku nak post story meti waktu petang-petang , kenapa erk ?
aku pom tak tahu kenapa, maybe bagi aku petang macam gini, adalah waktu paling tenang buat aku .. ermm hahahaha so,
Masa hari rabu lepas sekolah aku ada buat Maulidur Rasul & Majlis Leraian kasih apa-apa entah yang ade perkataaan rindu dekat belakang tu, aku pom tak ingat .. hahahahaa ..
pah tu lepas waktu sekolah , aku dan member yang lain nak pergi makan angin at town .. 
so, ini hasilnya
*Yang ni semua member classmate aku*


Maybe korang tak kenal siapa owner blogger ini kan 
so , Today aku berani letak gambar aku yang sengal ni 
*pffftttt

Bye-Bye :x



◄ older

newer ►