Strangeness and charm
1
2
3



1 March
♣ 0


بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم
Assalamualaikum dan salam sejahtera ( evening guy's)


Today, i want talking and sharing about 1 march in 2013. So, Today, a lot of work I need to do and should be completed as soon as possible. Alhamdulillah all work to some extent there that I can prepare.. PBS pengajian belum lengkap sempurna lagi .. At least, hari ahad ni dah nekad nak tunjuk kat cikgu lepas tu dah boleh mula taip.. *one month* . Another one I want to share a story close to my blogger this, I woke up early this morning so in about 9 o'clock, my sister has made WIFI is not far from my bed. aku pom sign in lah twitter macam biasa hari-hari minggu aku buat lah .. bila open the mention ade lah seorang budak spm ni, menyambut pasal hadis or something katanya ..hahaha .. punya lah berperang sakan, last-last aku cakap "kita acah je, nampak sgt keimanan awak setakat tu" , she "krik krik" .. then, dia pun minta maaf , betol cakap orang kalau nak ajar budak-budak kecil perlu pukul bagi peringatan , kalau remaja harus beri sindiran agar dia tersedar :)
       


aku tak tahu nampak aku suka sangat tegok ONE DIRECTION punya tumblr ni .. hahaha dorang memang kelakar gila lah .. haha begom !!







This month, birthday, the most I love March 27, 2013, and 7 hari bulan result keluar .. arghh!! 






◄ older

newer ►