Strangeness and charm
1
2
3



Beautiful Day
♣ 0

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم


Assalamualaikum, kepada muslimin dan muslimat di rahmati Allah SWT .. syukur ke hadrat ILAHI .. chewwwwahh .. btw harini bukanlah beautiful day sangat tapi tiap-tiap hari akan jadi "Beautiful Day" bila kita ingat pada Allah SWT yang mencipta Alam semester yang begitu Indah ini . Allahu <3 

2 hari dah, duk dekat rumah tak buat apa, asyik tidur, makan, dan mengadap TV and screen bb yang kosong lagi palsu xoxo .. Nak kata bosan tu, tidaklah, tapi bosan jugak erk, sebab hari-hari masa sekolah sebelum cuti, mesti balik sekolah - makan-makan, mandi-mandi, solat-solat - terus mengadap buku.. Tapi lepas habis exam sem 2, hidup aku jadi kosong, nak pegang buku sem 2 tak de makna dah, nak pegang buku business study yang akan di-repeat-paperkan..kemungkinan esok atau lusa *Maybe <3.. Aku ni, harap je pinjam buku ape tu.. buku bebudak "MrMystery" tapi terbiar je atas meja komputer nieh hah!! tak baca-baca pom ! .. hahaha ..  

Untuk makluman pembaca-pembaca sekarang ni, aku lebih suka tau, bila diri aku sibukkan diri dengan buku-buku yang akan menjamin masa depan aku .. maksud aku buku matapelajara yang aku ambik sekarang nilah, walaupun kekadang aku malasa nak baca fakta-fakta dalam buku tu, tapi aku boleh hilangkan tension aku ni daripada ingat pada benda yang lain .. maksud aku PERCINTAAN a.k.a LOVELOVE .. hurm ! maybe kekadang aku teringat dan maybe kekadang aku lupa, lupa bila time aku pegang buku dan masa tu aku akan duk dalam dunia aku tanpa sedar .. Kat sini aku ingin ucapkan terima kasih dengan seorang mamat ni, maybe dia special beloved aku dunia akhirat - ehem-ehem !! ATTENTION : 

Awak, maybe dulu saya tak pernah tau berani nak cakap psl awk dlm blog saya yg buruk lagi busuk ni, awak selalu panggil saya busuk, dan saya selalu panggil awak busuk or senget tapi itu gurau semata-mata untuk mengeratkan lagi hubungan kita, AHAKKS - Today, I would like to thank you, even if you advise it not as great, but useless for me to use for the days to come. Because you, too, once I do not know my attitude or behavior that picky anymore this crap .. And today I can fix it little by little .. thank you very much xoxo

Okay, tutup cerita itu, dan sekarang cutiku sudah bermula ..  !!!

Untuk sem 2 ni, aku akan rindu segalanya semasa aku buat kerja projek with my friends - Dilla,Elly,Ainaa, iznie, Syazana and other people .. hahaha .. Mybe masa sem 1 aku tak rapat nan cikgu-cikgu yang mengajar aku, sbb aku rasa bosan bila aku dapat sekolah kat SMKKB. You know why, sbb aku tak suka kedudukan bangunan sekolah yang terlalu rapat dan menyebabkan proses pulau haba akan berlaku, panas laa !! Lepas tu, suis lampu tu macam suis dekat rumah nenek aku yang color hitam .. So sadly .. but bukan masalah ini yang jadi masalah sekarang, bagi aku bukan faktor sekolah aku tak rapat nan cikgu2 masa sem 1, tapi faktor tak mengenali antara satu sama lain sebenarnya.. Bila masuk sem 2, then buat kerja projek apa semua, acap kali berjumpa nan guru, mintak nasihat apa semua, then markah kerja projek pom berbaloi wehh! sejak itulah aku dan cikgu-cikgu semakin rapat dan happening je bila bertemu muka antara satu sama lain .. Antaranya, Pn.Asiah,Pn.Bash,Pn.Fatty,Cik Rose, Pn. Che Normah and ramai lagi laa.. hahaha =D

Hopefully, apa yang aku usahakan selam 3 hari berturut-turut, Allah memberi semangat kat aku untuk terus maju dalam kehidupan .. Amin .
And, sekarang tunggu cuti habis  pah tu terus masuk semester 3 !! last TERMMM !! bye-bye 

Salam,
Fatin



◄ older

newer ►